امیر حیدری: مرزهای شرقی کشور در امنیت کامل است

امیر حیدری: مرزهای شرقی کشور در امنیت کامل است

 

فرمانده نزاجا گفت: با تغییراتی که در ساختار نیروی زمینی به وجود آمده، این نیرو احراز اقتدار کرده که در تمامی مرزها مبادرت به حضور داشته باشد.

امیر حیدری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه گفت: در جنگ قره باغ در منطقه مهم و راهبردی شمال غرب، به فرمان فرماندهی کل قوا اطلاعاتی به دست ما رسید که رژیم نامشروع صهیونیستیدر یکی از کشورهای طرف تخاصم حضور دارد و قصد دارند که ژئوپلتیک منطقه را تغییر دهند، نیروی زمینی رزمایش فاتحان خیبر را رقم زد. ما دو شرط مهم و راهبردی را اعلام کردیم.

رزمایش فاتحان خیبر روز جمعه ۹ مهر پارسال از سوی نیروی زمینی ارتش در مرز‌های شمال غرب کشورمان و در پاسخ به تحرکات نظامی صورت گرفته در منطقه قفقاز برگزار شد.

در این رزمایش، تیپ‌های ۲۱۶ زرهی، ۳۱۶ زرهی، تیپ ۲۵، گروه ۱۱ توپخانه، گروه پهپاد، جنگال، گروه ۴۳۳ مهندسی رزمی و بالگرد‌های هوانیروز حضور داشتند.

به گفته فرمانده نیروی زمینی ارتش این دو شرط عبارتند از اینکه ایران اجازه تغییر در ژئوپلتیک منطقه را نمی‌دهد ودوم اینکه ایادی رژیم صهیونیستی باید منطقه قفقاز را ترک کنند؛ هم اکنون نیز در حال رصد صهیونیست ها در منطقه هستیم.

منبع : خبرنگاران جوان

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: امیر حیدریمرزهای شرقی کشور امنیت کامل فرمانده نزاجارزمایش فاتحان خیبرنیروی زمینی ارتش رزمایش، تیپ‌های ۲۱۶ زرهی، ۳۱۶ زرهی، تیپ ۲۵، گروه ۱۱ توپخانه، گروه پهپاد، جنگال، گروه ۴۳۳ مهندسی رزمی بالگرد‌های هوانیروز
[ جمعه 26 فروردين 1401 ] [ 20:3 ] [ فاتح ]
[ ]